MIX AND MATCH




Wearing;
Jacket, dress: Sisley
Boots; Sisley
Bag; Sisley

Nikad nisam bila pretjerano luda za modnim mix and match kombinacijama i već odavno ih smatram previše jednostavnim, posebno za pokazivanje na blogu (klasično, po nekima nužno, uparivanje torbe i cipela - ne, nipošto, davno prošlo vrijeme!), međutim, dva komada koja danas nosim na sebi nisam mogla, a da ne ukombinujem zajedno. Nakon doslovno cjelodnevne potrage za colour-blocked torbom (neka suptilna varijanta koja neće vrištati "pogledajte me"), uspjela sam da nađem nešto što mi se već prethodno "motalo" po glavi + trapez Celine inspired oblik - idealan model gotovo neprimjetnog colour-block spoja, branda SISLEY. Ehh, to ne bi bilo to, a da se iz kupovine vratim samo s jednom svarčicom, pa sam usput, pravdajući se sama sebi, sa police pokupila i ovu haljinu imajući u glavi već osmišljenu mix and match kombinaciju. Dobro, već rekoh da sam protivnica istih, međutim, ovom se nisam usudila odoljeti. Uz to, kranje vrijeme je da priznam kako mrzim posve ženstvene kombinacije (ponekad poželim da sam dječak), pa sam ubacivanjem bajkerica cijelu priču morala da vratim na svoj teren i outfitu dodam neprimjetni edgy touch (koji uvijek prija :)

P.S. 
(zapravo 2xP.S.)
Prvo, budući da vrlo često na mail dobivam negodovanja o nošenju odjeće koja ne može da bude kupljena kod nas, tj. odjeće do koje se može doći isključivo online shoppingom, odlučila sam da se malo više posvetim brandovima koje možete naći kod nas, ali i brandovima bh. modnih dizajnera. Primjetno je da još uvijek postoji određeni skepticizam po pitanju online naručivanja, pa ću od sada malo više pažnju da usmjerim na stvari dostupne u BIH.

I drugo, sve što nosim na sebi - u svakom postu, ispod prve fotografije, stoji naznačeno odakle je koji komad (ako je stvar naručena, obično linkujem proizvod, tako da je potrebno samo da kliknete na naziv branda, nema potrebe da me svaki put naknadno pitate to).
I da,  izvinjavam se svima kojima nisam stigla da odgovorim na upite iz prethodnoh nekoliko dana, budem čim prije, vrijeme nije moj prijatelj ovih dana.

Love
YS

Share:

8 comments

  1. Kombinacija haljine i cizama mi je omiljena :D

    ReplyDelete
  2. As always, you look perfect! I love this dress :)

    ReplyDelete
  3. Odlično mi je ovo. nek' si podijelila s nama. haljina mi se baš sviđa :D

    ReplyDelete
  4. Torba je presavrsena!!

    ReplyDelete
  5. ja obožavam pepita uzorak, bezvremenski je, a ti si mu ovom kožnom notom dodala dozu bunta. ma divno!
    the vintage anatomy

    ReplyDelete
  6. J'adore,apsolutno predivno. :)

    ReplyDelete
  7. J'adore,apsolutno predivno! :)

    ReplyDelete
  8. Sva si slatka ;) Ako može cijena jaknice?

    ReplyDelete