ROMANCE INSPIRED



Wearing;
Dress, jacket: Guess
Boots; Guess
Headband; Indian Summer

Iako sam, na prvu, bila sasvim sigurna da će ova haljina čekati neko toplije vrijeme, nekim suludim čudom sam se ipak usudila da u nju uskočim već sa prvim sučanim danom. Da se ne varamo, potajno sam čekala bilo kakvu naznaku toplijeg vremena, jer iskreno - doslovno obožavam romantičnu vibraciju skrivenu u ovoj haljini. Po nekom, sad već ustaljenom pravilu (neovisno od toga što sam na umu imala još nekoliko varijanti kombiniranja) znala sam da me ponovo čeka jedan pomalo edgy outfit. Iako sam ovaj put (pomalo nevoljno) zaobišla bajkerice, savršena zamjena iskočila je u obliku nude croc-inspired čizama za koje već sad mislim da su odavno trebale da se nađu u mom' ormaru :)




Share:

6 comments

  1. ovo mi je jedna od dražih kombinacija :) haljina je predivna ♥

    ReplyDelete
  2. zanimljiva,šarmantna,neodoljiva kombinacija! svaka čast!

    http://beelmah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Presavrsena haljina!!

    ReplyDelete