STREET CHIC



Wearing:

Dress: Sisley
Skirt: Benetton
Bag: Benetton

Haljine, košulje, suknje, jakne, šalove - iako je slojevito oblačenje sasvim opravdano, vjerujem da niti jedan modni trend ne bi opravdao moju (vrlo čestu) potrebu da na sebe nabacam šta god mi dođe po ruku. Iako sam, na prvu, haljinu sa fotografija bila smjestila u jedan sasvim jednostavan head-to-toe black outfit, neki slojeviti vražičak me nije pustio da izađem iz stana tek tako obično-klasično-neprimjetno obučena. Generalno, slojevito oblačenje volim jer dopušta izlazak iz okvira, dopušta kombiniranje gotovo nemogućih komada, pa u kompletnoj čaroliji slojevitosti ima mjesta za svaki odjevni predmet. Ponekad je više tanjih slojeva mnogo bolji izbor od nekoliko debljih, a najbolji put za stvaranje zanimljivih slojevitih kombinacija svakako je kroz spajanje kontrastnih materijala, dezena i boja - samo bez straha (i čudnih pogleda kad me vidite obučenu u šesn'est različitih komada ;)









Share:

5 comments