FASHION, APPS AND BOOKS



Kraj mjeseca obično je idealno vrijeme za recenziranje proizvoda koje sam tokom tog' mjeseca najčećše koristila. Do sada, uz svega nekoliko izuzetaka, kraj mjeseca je bio rezervisan za "monthly beauty favourites" listu i najdraže beauty sitnice koje su mi prethodne sedmice činile ljepšim. 
Ovaj put listu ću započeti sa najčešće korištenom ovomjesečnom aplikacijom koju već odavno imam na telefonu, no tek u nekoliko posljednjih sadmica, prinuđena na sve češće zapisivanje (a ne pamćenje), počela sam da ju koristim u svojim svakodnevnim aktivnostima. Naime, riječ je Scribble aplikaciji koja je zapravo kombinacija ličnog digitalnog dnevnika i vrlo jednostavnog notepada za čije funkcionisanje vam nije potrebno ništa drugo, do izvjesna doza kreativnosti. "Zatrpana" mnoštvom svakodnevnih misli, od kojih se većina najčećše javlja iznenada, našla sam se u onom periodu blog-života koji zahtijeva da svakodnevno uz sebe imam olovku i poneki komadić papira. Istina, papir je taj koji ima svoju čar, posebno u trenucima kada se na kraju radnog dana iz tih nevješto išaranih papira rodi ideja, međutim, praktičnost je ono što vrlo često stavljam na prvo mjesto. Upravo ova praktičnost sadržana je u aplikaciji za koju smatram da može poslužiti kao idealan zaveznik svim ženama čiji život je bar dijelom uslovljen kreativnošću i stalnim planiranjima! Sribble aplikacija dolazi instalirana na novom HTC One M8 telefonu i kao jedna od vodećih aplikacija današnjice, idealna je za ispisivanje svakodnevnih obaveza, vođenje bloga ili kreiranje različitih razglednica. HTC One M8 je ovom aplikacijom stvorio izvrsnog asistenta svim svojim korisnicima, budući da umjesto papira u olovke, u svakom trenutku uz sebe imate svoj virtuelni dnevnik!

Osim što već sada sebe počinjem da nazivam kolekcionarom mobilnih aplikacija, već sam okorjeli "kolekcionar" zanimljivih Instagram profila. Ponekad, pronalazak neobičnog Instagram profila je onaj magični momenat koji uspije da mi popravi cijeli dan, posebno kada iza takvih profila stoje kreativni, mladi ljudi. Ovaj put, oktobar je bio posebno naklonjen meni. Pojasniću. Već nekoliko mjesci sam "u lovu" na suknju. Znam da to zvuči krajnje jednostavno, međutim potraga za onim što sam ja imala u svojoj glavi mi se već počela činiti beskonačnom. Naizgled komad koji je moguće pronaći u gotovo svakoj radnji, pretvorio se u potragu za Svetim gralom. Bilo je važno da je suknja srednje dužine, da prati liniju tijela, krajnje jednostavnog kroja, ali sa dovoljno uočljivim (ali ne i prenapadnim) detaljem koji bi cijeli dizajn stavio na jedan haute couture nivo, ništa više. Začudo, kada sam već bila odustala od ideje da ću ikada pronaći nešto takvo, naišla sam na Instagram profil koji je, ustvari, bio realizacija svega onoga što se krilo u mojoj glavi. Pravi mali dizajnerski raj, ChicoMartinez, djelo je dviju Zagrepčanki čija kreativnost je sasvim slučajnim klikom pronašla put do mene, i da, suknja sa početka priče, ona za koju sam već i sama počela da vjerujem kako ne postoji, se stvorila na klik od mene. Ipak, ovaj put vam neću otkrivati o kakvom komadu je riječ, otkrit' ću vam samo da ću komade ovog iznimno talentovanog zagrebačkog dvojca nositi na otvaranju Nivea FWa, u nedjelju, za kada planiram da "ostvarim" još jedan dugo priželjkivani san? Pogađate šta? :)




I posljednji, ali ništa manje vrijedan prijedlog koji sam namjerno ostavila za ovaj random-oktobarski post jeste knjiga "Smrt i njeni hirovi". Ukoliko umjesto ljubavnih romana  (koje sam i sama prestala da favorizujem još prije nekoliko godina) radije birate drame, onda svakako na svoju listu dodajte i roman portugalskog Nobelovca, Jose Saramaga. Iako uvijek nastojim da ne otkrivam detalje pročitane knjige, ovaj put ću napraviti mali izuzetak. Knjiga zadire u onu drugu stranu stvarnosti, pomalo nadrealnu, na momente "otvara" satiru, ali u konačnici čitaocu postavlja pitanje koliko je zapravo svjestan onoga što jeste. Ispunjena misterijom, priča koja počinje rečenicom "Sljedećeg dana niko nije umro" izvjestan je izazov, potreba koja traži da bude do kraja ispunjena. Moja preporuka!
*prva dva poglavlja knjige možete pronaći OVDJE






Share:

5 comments

  1. nisi jedina koju je uhvatila instagram mania, bas izaziva ovisnost :)

    http://diary-of-shopaholic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Odlican post! Moram potraziti knjigu, cini se primamljivom :)
    :*

    ReplyDelete
  3. Sve preporuke za knjigu! Cekala sam Sajam u Zenici kako bih je konacno kupila, procitala i ostala odusevljena :)

    ReplyDelete
  4. Kako ti dobro pišeš! onako s dozom profesionalnosti a opet zanimljivo! svaka ti čast. i hvala na preporukama! :*

    ReplyDelete